17.9.2013

Why oh why?

Eli miksi d/s suhde? Mitä siitä saan? Miksi en halua "normaalia" parisuhdetta?

Noh, sanomattakin on varmaan selvää että s/d suhteessa seksi on moninkerroin parempaa kuin vanilja ja minä todellakin tykkään seksistä niin tämä on hyvinhyvin tärkeä asia. Tämä asia tuli ensimmäisenä mieleen kun ajattelin tätä kirjoitusta, sitten pitikin vetää mietintämyssy päähän. En ollut koskaan ajatellut asiaa ihan ajan kanssa, joten vastausta ei ollutkaan niin helppo löytää.

Toisena tärkeänä asiana nostan sen, että d/s suhteessa saan itse niin pyyteetöntä rakkautta ja huomiota, jota en uskoisi normaalissa parisuhteessa saavani. Orjani haluaa miellyttää minua kaikin keinoin ja mitä sanon, on hänen lakinsa. Minun ei tarvitse miettiä koko aikaa että "oi haluaisin nyt että tuo yks tulis tänne viereen pötköttään että mitenköhän vihjaisin siitä" vaan yksinkertainen "tule tänne" riittää. Tiedän samalla myös, että orja on tyytyväinen ja mielissään, kun annan hänelle huomiota ja osoitan että tiedostan hänen olemassaolonsa.

Siitä en itse pidä, kun joissakin d/s suhteissa ei näytetä spontaaneja hellyydenosoituksia, vaan kaikki on kaavamaista ja pitää pyytää lupa etc, minä kun vaan tykkään jos orja haluaa näyttää hellyyttään antamalla minulle pusun, halaamalla tai sanoo "rakastan sinua". Siinä on semmoista ihanaa vekkulia poikamaisuutta ja lapsenomaista jollain tavalla. Olen hyvin hellä ja rakastava jumalatar :)

Siinä on vain jotain niin ihmeellistä kun tiedän että toinen haluaa vain niin kovasti miellyttää minua ja tehdä minut tyytyväiseksi. Minulla meni kauan aikaa ymmärtää se tosiasia, että minun miellyttämiseni on se orjan ykkösasia, kun ennen saatoin keskittyä vain siihen että toisella oli mukavaa. Tuon oivalluksen jälkeen olen osannut nauttia asiasta paljon enemmän ja uskon että myös orjani on hyvin tyytyväinen :)

Juuri nyt en jaksa odottaa että pikku orjani tulee takaisin sivistyksen pariin ja pääsen "hellimään" häntä piiskalla ;)

-Jumalatar
P.S. Anteeksi tämä pieni hiljaiselo, on ollut vähän kiireitä :)

Ei kommentteja: