10.9.2013

Assingment number 2!

Ikävä kyllä orja täällä taas hei!
Tiedän kyllä, että haluaisitte mielummin paremman osapuolen tekstejä lukea. Ikävä kyllä jumalatar ei ole tietokoneen äärellä ja minä saan nämä tehtävät puhelimitse. Huomenna mahdollisesti pääsette taas lukemään hänen tekstejään. Mahdollisesti jopa sessioraportti! Kuvia en uskalla luvata, koska yllättäen jumalatar pitää oikeuden kuviin.

Itse asiaan. Minun tulee kertoa teille mitä jumalattareni merkitsee minulle. Päätin jakaa tekstin kahteen osaan. Mitä hän oli minulle ennen eroa ja mitä hän tulee olemaan suhteen uudessa muodossa minulle.

Ennen eroa hän oli minulle ystävä, kumppani, avovaimo, sielunkumppani, kämppis, domina ja paljon muuta. Montaa asia siis, ei varmasti ole helppo tehtävä olla hyvä noissa kaikissa. Missään hän ei silti epäonnistunut.
Ensisilmäyksellä ihastuin häneen kaksivuotta sitten. Ajan kanssa rakastuin, ja ajan kanssa en enään osannut arvostaa häntä. Kyllästyin häneen ja se johti minut tekemään asioita mistä en ole ylpeä.

Nyt eron jälkeen ja uusien tuulien puhaltaessa olen tutustunut häneen ja itseeni uudestaan eri valossa. Valossa jossa menetin hänet. Minulla on ollut aikaa tutustua itseeni ja nyt luulen tietäväni mitä haluan. Jumalan! Onneksi välillämme säilyi keskusteluyhteys ja kun kerroin hänelle haluistani hän suostui. Nyt minulla on hänet. Nykyään hän on minulle Jumalatar. Ainut asia missä voisin epäillä hänen käskyään olisi jos hän käskisi erota työstäni jota rakastan. Hän mahdollistaa minulle oloni olla oma itseni.

-Orja

Ei kommentteja: