9.9.2013

Näin nuori ja näin kieroutunut.O

Terevehdys kaikille jotka tämän viitsivät lukea!

Täällä kirjottelee orja ja tarkoituksena olisi kertoa historiastani bdsm:n kanssa. Tai niin käsky kävi jumalattareni taholta.
Bdsm on ollut aina osa seksualisuuttani. Olen saanut ensimmäisen orgasmini lueskellessani netistä bdsm aiheisia tarinoita noin 12 vuotta sitten. Ikinä en ole masturboinut kuin bdsm:n tahtiin ja se on ikävä totuus. Internet on tarjonnut minulle aina mahdollisuuden elää seksualisuuttani bdsm:n kautta joten aikojen saatossa olen vieraantunut täysin perinteisestä kahden ihmisen rakastavasta yhdynnästä.
Bdsm tarkoittaa minulle seksiä, yhdyntä on enemmänkin tapa suorittaa bdsm:mää.
Bdsm toisen ihmisen kanssa saapui elämääni tavatessani jumalatterni. Suhteen alku oli vaikeaa ja yritin varovaisesti vihjailla jatkuvasti taipumuksistani. Kunnes eräänä päivänä sovimme että tilaamme minulle kaulapannan. Se oli minusta aivan upeaa kun minut ensimmäistä pannoitettiin. Pikkhiljaa välineitä tuli lisää ja leikit muuttuivat rajummiksi. Piiska, sitten suukapula, bdsm kynttilät, nipistimet, humbler, köyttä, käsikahleet ja lopulta nöyryytykseni huippu, STRAP-ON. Välineet olivat se asia jotka veivät suhdetta eteenpäin kohti 24/7 suhdetta. Joka epäonnistui 3 kertaa. Osittain molemmin puoliseen kyvyttömyyteen seurata tai valvoa kaikkia sääntöjä.
Unelmani oliva täyttyyneet 24/7 suhde. Ikävä kyllä emme saaneet sitä toimimaan mikä masensi minut totaalisesti. Nyt erottuamme ja muuttettuamme erilleen aiomme yrittää uudelleen kokonaan uudella konseptilla jossa minä(lue orja) en enää anna mitään ehtoja. Eli toteutamme minun unelmaani Jumalattareni ehdoilla. Jumalatarreni määrää kaiken ja minä yritän olla sanomatta koskaan vastaan(lue minkä arki sallii) Jumalattareni saattaa joskus tulevaisuudessa kertoa säännöistä joilla elämme tätä unelmaani.
Nyt jään rukoilemaan että jumalatar on tyytyväinen kirjoittamaani tekstiin.

-Orjanretale

Ps. pyydän anteeksi kieliasua, parhaani tein.

Ei kommentteja: