3.11.2013

Oodi orjalle.

Tällaista tullaan varmasti harvemmin näkemään, sillä tämän postauksen ainoana tarkoituksena on kehua orjaani niin orjan roolissa kuin sitten ihan noh sanotaan nyt vaikka poikaystävänä.

Orjani on luottavainen ihminen, ainakin minuun hän luottaa jos ei nyt 100% niin melkein ainakin. Hän ymmärtää minua paremmin kuin kukaan muu ja huomaa heti jos minulla on jokin huoli tai jos minua ärsyttää. Orja osaa olla halutessaan todella rakastava, hellä ja huumorintajuinen. Oli minulla kuinka paska päivä tahansa, hän saa minut kyllä nauramaan vedet silmissä kerta toisensa jälkeen. Tämä yksilö on myös todella hyvä tekemään ruokaa (yksi asia mitä ikävöin kun emme enää yhdessä asu) ja imuroimaan :D Hän todella rakastaa ja välittää läheisistään ja varsinkin isoveljenä hän haluaa loistaa. Orjani on hyvin määrätietoinen ja hänessä asuu perfektionisti, määrätietoisuus on itselleni ainakin hyvin tärkeää. Vaikka orja ei verbaalisesti ole mitenkään hirmu lahjakas, (meinaan kehuja, rakkaudentunnustuksia yms.) hän aina yrittää parhaansa, varsinkin jos asiasta mainitsee. Orja on enempi fyysisen vuorovaikutuksen ystäviä. Hieno piirre on myös se, että hän pyrkii oikeasti aina miellyttämään (muita ihmisiä ehkä vähän liikaakin), mutta minua unohtamatta. Jos jostakin asiasta mainitsen, hän heti yrittää korjata asian parhaansa mukaan. Orja myös aina kertoo todellisen mielipiteensä kaikesta (joskus voisi vähän sensuroida), mutta olen oppinut arvostamaan tuota piirrettä. Jos esimerkiksi näytän mekossa lihavalta, saan kuulla siitä.

Tällainen on oma pieni kärsimätön orjani.

-Valtiatar

Ei kommentteja: